تاکید نتانیاهو بر تداوم شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

تاکید نتانیاهو بر تداوم شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گزارش‌های مربوط به تعهد نتانیاهو به بایدن برای توقف شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری را رد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۸ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 19
کد خبر: ۱۹۵۲۵۹

به گزارش راهبرد معاصر، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم قصد ندارد تا شهرک‌سازی‌های غیرقانونی در کرانه باختری را متوقف کند.

 

طبق گزارش المیادین، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس به گزارش‌ها درمورد تعهد نتانیاهو به بایدن برای توقف شهرک‌سازی در کرانه باختری واکنش نشان داد.

 

دفتر نتانیاهو با تکذیب صحت این خبر اعلام کرد: «به هیچ وجه شهرک‌سازی‌ها در آنجا متوقف نخواهد شد.»

 

این در حالی است که کانال ۱۲ عبری گزارش داده بود نتانیاهو متعهد شده است که شهرک‌سازی‌های بیشتری را قانونی نکند و واحد‌های شهرک‌سازی جدید خارج از خط سبز (کرانه باختری) ساخته نشود.

 

این شبکه توضیح داده بود که نتانیاهو به بایدن گفته است که برای دستیابی به تفاهم درمورد طرح اصلاحات قضایی نیز سخت کار کرده است، اما موفق نشده است./ باشگاه خبرنگارام

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار